tirsdag 21. april 2009

utslitt og mer sliten

Akkurat kommet inn døra fra Roma med Marte :) der spiste vi løvstek tallerken, noe som var kjempe kosi! Avtalte at vi skal på shopping på beltebua på lørdag, haha, noe man virkelig bør se fram til! Før det var vi hos Ayla, jeg måtte lære de en dans. Siden de har fremføring i dans på torsdag. LYKKE TIL, snupperrrr! I know you can do it, hehhe.

Forsov meg til skolen på mandag, til 15:50, at det går an sier nå jeg. Var der heller ikke i dag, siden jeg ikke får puste ordentlig. Får vondt bak øret og nedover halsen, klarer heller ikke snu meg ordentlig til høyre. Drit ekkelt! Skulle egentlig til legevakta i dag, men mamma sa at jeg fikk se an åssen det er i morgen. Hatt det siden jeg våknet på søndag.

Helga gikk ut på kosings med folk. Fredag var jeg med Renate hele dagen, gojintami. Vi så på russebil hos Stian, kjørte noen på fest og endte opp hos Stian med popcorn og film. Husker ikke hva filmen het, men den var utrolig bra. Dro vel derfra rundt , nah, 3 tiden kanskje. Da var det natta på meg, om jeg skulle holde ut dagen etter. Siden da skulle Renate, Gavin og jeg på bursdagsfest på Rena. Vi vorset hos Renate, og dro fra Elverum litt over ni. Der ble jeg møtt med store smil rundt munnen av folk. Fikk endelig møtt CK igjen! Altfor lenge siden sist. Danset og tok av. Dro vel derfra rundt to, kanskje, er ikke sikker. Så dro vi innom bast for å kjøpe litt mat, og dro langt oppi høgget for å hilse på Emil. Mammaen feiret 40 årslag. CONGRATZ. Ellers skjedde det fint lite den kvelden/natta. Malin kom til meg på søndag, øvde på en dans og stakk på rutebilen siden jeg skulle ta bussen til Trysil.

Men nå er det natta, så jeg kommer meg opp til skolebussen i morgen.

blogges, xoxo

1 kommentar:

Ida sa...

Update me, sweetheart