lørdag 11. april 2009

Endelig påske :D:D


Vet jeg ikke har blogget på en stund, har bare tatt meg fri fra alt og rett og slett hatt det herlig! Første helga i påskeferien, stakk en gjeng på 8: Kris, David, Asgeir, Stine, Renate, Karin, Ine og jeg og på hyttetur på hytta til Stine :-) var utroliiig koselig! Det kommer bildet av det etterhvert. Bare jeg får lagt de inn, noe som jeg gjør nuh. Så det kommer på et nytt innlegg. Vi startet og drikke nesten med engang vi kom dit, og sluttet ikke før lørdagskvelden (eller, natta for noen av oss).
Fredag lagde Kris og Asgeir pizza - men glemte skru på åmmen. Men dere skal få litt creds, det var en ganske god pizza! Lørdag tok Renate, David og jeg over matlaginga, og det ble ... TACO: D alltid digg, eller hur? Vi spilte poker, så på filmer, og bare koste oss rett og slett. Gleder meg masse til neste gang, folkens!
Dro hjem på søndag, tok bussen med David og Renate til Elverum. Renate kom innom meg en tur for å se på film, stakk først på easy24 for å kjøpe pizza, popcorn og en brus :-) så på "Babysitter Wanted", den anbefales for de med sterke hjerter og som tåler se litt ekle ting! Den var helt sick good, ya know. Christer og Asgeir kom innom tur, Asgeir måtte ha ladern sin, sidne han selvfølgelig hadde klart å glemme den på hytta.
Mandag var det jobb igjen, Tine var så snill og hentet meg:D samme gjorde hun tirsdag og onsdag også. Da slapp jeg stå opp så sykt tidlig, og gå helt til jobben. Det er ett stykke, altså! Skal også jobbe 2. påskedag, som er på mandag. Men det blir penger ut av det, det er vel det som er digg?
Begynner få en liten forkjølelse, hoster og harker og klarer nesten ikke spise. Rene slankekuren. HE HE. Har sikkert noe med at jeg bare satt i singlett og tights i solveggen på hytta. Menmen, var for varmt til å ha på seg mer. BELIEVE ME.

Nå sitter jeg med cidern i hånda, og venter på at Daniel skal hente meg. Er Seterrock i Trysil, for de som ikke har fått med deg det. Og det tar helt rått av. Drikker fra torsdag til lørdagsnatta - eventuelt søndagsdagen. Men siden jeg skal på jobb på mandag, tror jeg at jeg stopper i natt, en eller annen gang. Men skal se litt på tv, før jeg blir henta. Skal på hytta til trysling Trond, det tror jeg blir super gøy :D speaaaaks.

Snart er påskeferien over. Er det flere enn meg som syns det er kjipt?

Ingen kommentarer: