tirsdag 24. mars 2009

vårens tid er kommet!

I dag forsov jeg meg, så fikk litt dårlig tid - og kom for seint i timen. Men jeg fikk ikke fravær, siden vi har den snilleste lærern i økonomi! TAKK. Når jeg kom ut døra, var det sol og perfekt temperatur ute. Våren kommer virkelig! Kan med hånden på mitt hjertet, si at jeg gleder meg så ufattelig til sommern. Har ikke ord. Gå barbeint, kjole, tukina uten bukse, shorts, singlett, stranda. Åh, flere enn meg som gleder seg?


Hadde foredraget mitt på fredag, btw. Gikk egentlig ganske bra, syns jeg. Det skulle være på mellom 4-5 minutter, og mitt var på 4:56. Akkurat tidsnok, til å ikke gå over tiden. Dro til mamma på fredag, men hun var ikke ferdig på jobb før 22:00,ellernoe. Så jeg stakk på roma med Renate, spiste godmat og så på Hotel Cæsar & Norske Talenter! brenn for at den philipinske dama ikke kom videre ....


Nå skal jeg se ferdig top model, pakke bagen, så stikke på spenst for å trene litt. Man trenger mosjon her i livet. Man ser også bedre ut når man blir eldre, om man har trent - etter hva jeg har hørt.

Så på tide å dra for å leke machoman. Blogges!


I really love dancing with youuu

2 kommentarer:

Renateee sa...

I love dancing with you too, baby :*

ssilje sa...

ihi :D