torsdag 26. mars 2009

UTFORDRING, fått av martetl

GENERELT

- Kjent som: Silje Lien, Lien
- Bor: Søbakken med mormi, og hybel i Trysil
- Fødselsdag: 14. februar 1991
- Naturlig hårfarge: Mørkeblondt, blondt
- Hårfarge atm: Lyst blondt

HAR DU NOEN GANG

- Opplevd at noen har vært utro mot deg? Ja
- Falt ut av senga? Haha, ja, men det er nok en stund siden, i guess .
- Blitt dytta ut av senga? Hm, kan godt ha skjedd.
- Fått en drøm til å bli virkelighet? Japp!
- Gjort noe du angrer på? Tror vel de fleste har vært borti det? Ja.
- Juksa på en prøve? Haha, skjedd en del, for å sei det slekk!

AKKURAT NÅ

- Hva har du på deg? Bare et håndkle, har dusja.
- Hva hører du på? Kate Deluna - In The End
- Hvor er du? Trysil, snart skola
- Hva skulle du egentlig gjort? Ha fiksa meg og pakket bagen :p

HELT ÆRLIG

- Liker du klemmer? Ja, som regel. Ikke av helt random folk ,kanskje
- Savner du noen nå? Mmm, altfor mange.
- Har du noen piercinger? Japp! Tunga, navelen, inngangen til øret (den brusken), og i øreflippene.
- Røyker du? Neiii
- Snuser du? Jaessss

PERSONLIG

- Hva vil du bli når du blir stor? Nei, si deeet
- Hvilken dag var den beste i ditt liv? hm, som oftest hver dag :-) når jeg er med jentene, danser +++
- Hva kommer først i livet ditt? mamma, snuppene mine
- Frykter du noe? EDDERKOPPER!! og andre ekle dyr
- Er du glad i familien din? ja, kunne ikke klart meg uten! iaf de fleste.

FAVORITT

- Film: The Notebook
- Musikk: hm. hiphop, r&b, techno, det meste egentliig. dance
- Slektning: MAMMA (L)
- Farge: hm, liker det meste jeg :- )

ENTEN/ELLER

- Piercing i nese eller tunge? har i tunga, såeh. og har hatt i nesa
- Singel eller opptatt? singeeel
- M&M eller nonstop? Nonstop!
- Sola eller månen? Sola, haha, ingen tvil!
- 10 bekjente eller 1 bestevenn? 1 bestevenn :)
- McDonalds eller BurgerKing? McDonalds, ofc.

Jeg sender den videre til:
Renatect
Ida ØA
Og dere andre som titter innom heeer :- )

Ingen kommentarer: