tirsdag 31. mars 2009

sniktittern!

Mens jeg sitter og venter på at klokka skal nærme seg skoletid, tittet jeg innom snuppami sin blogg - Martetl, virkelig vært å titte på! Mens jeg bladde litt nedover, fant jeg en helt random spørresak, som man kan ta mens man kjeder seg. Scroll ned ...


Har du noen gang møtt en person som påstår å ha snakket med deg på fylla, men som du mener du aldri har sett før?
Haha, skjedd meg opptil FLERE ganger!

Har du noen gang røyka hasj?
Nei, ikke frister det heller :)

Har du noen gang spist et levende insekt?
Ikke nå nei, hater det. Må isåfall ha skjedd når jeg fortsatt gikk i bleier.

Har du noen gang slanket deg?
Har vel prøvd å stramme inn litt her og der, men klarer det aldri. Mitt forhold til mat er alvorlig.

Har du noen gang hatt sex?
Ja, har nok syndet der.

Har du noen gang kalt lærern din for noe stygt?
Opptil tusen millioner ganger.

Har du noen gang rømt hjemmefra?
Ja, rømte langs Renaveien når jeg var bleiekid engang. Den andre rømte jeg til Martetl, fant hverandre i nabosvingen

Har du noen gang hatt senebetennelse?
Ja, i akillesen., ikke særlig digg.

Har du noen gang blitt tatt med alkohol på gata av politiet?
Ratt!

Har du noen gang klina på et offentlig toalett?
har jeg garantert.

Har du noen gang vært i Afrika?
nei, men vil gjerne.

Har du noen gang blitt forelsket i ei/en etter å ha bare sett et bilde av personen?
ikke sånn IN LOVE. men har nok blitt litt betatt , veh

Har du noen gang stjålet en sykkel i fylla for å komme deg fortere hjem?
haha, ja. og til folk

Har du noen gang slått søsteren/broren din?
ja, beklager mine små

Har du noen gang kysset en person av samme kjønn?
ratt :-)

Har du noen gang planlagt hvordan du skulle komme unna med mord?
tanken har nok slått meg ja!

Har du noen gang vært dødsforelsket i et media-tryne?(kjendis)
flere ganger!

Har du noen gang mobbet noen?
beklager det!

Har du noen gang brukt øl som blandevann?
takler ikke øl, æsj. men har brukt det andre - som rusbrus og cider.

Har du noen gang fått hjertet ditt knust?
opptil flere ganger ...

Har du noen gang grått av å se Lion King?
griner av den enda jeg!?

Har du noen gang hatt latterkrampe i mer enn 20 minutter?
haha, ikke vanskelig når man har så tørr humor som meg:) og når man har de perfekte morsome vennene!

Har du noen gang gått i spagaten?
hm, trokke det.

Har du noen gang ødelagt noe på fylla?
jaaa. bordet til mamma, mobilen min, flere ting også

Har du noen gang drukket deg så full at du ikke husket noe dagen etter?
JA. så sent som Grunset Mart'n (Elverum) 2009!

Har du noen gang kjøpt noe du ikke har tatt av prislappen på?
hm, det er jeg ikke sikker på. orker ikke sjekke

Har du noen gang følt deg feit?
de fleste jenter føler seg vel det?

Har du noen gang drevet med en person for å komme over en annen?
det kan hende .,

Har du noen gang spist sushi? (rå fisk)
nei, ikke vil jeg gjøre det noen gang heller. eugh!

Har du noen gang tatt bilder med selvutløser?
hahah, jeg er en synder!


Bli med på bølgen og kopier denne, om du har et like fattig liv som meg akkurat nå :-)



xoxo, siilje

Ingen kommentarer: