torsdag 19. mars 2009

slappfisk dag :-)

Som jeg sa i innlegget under, skulle jeg trene ++. Men det ble det selvfølgelig IKKE noe av. Satt heller foran her og snakket med søtinger! Og leter febrilskt etter en fremføring jeg skal ha, som jeg selvfølgelig ikke finner igjen. HEHE. Så jeg får bruke notatene mine, og bare gjøre det beste ut av det :-) er jeg heldig, kan jeg slippe. Om jeg er veldig uheldig, må jeg gjøre det i morgen, menmen! Får ta det som det kommer. Nå hadde jeg tenkt meg til Minasoet, og se på Paradise Hotel (L) diggdiggdigg. Tenker jeg laster opp noen bilder om jeg tar med kameraet mitt til henne.

Dagens bilde:Mina viser meg noen flotte grimaser. Men selvom trynet hennes er mongo, elsker jeg hu lell :)
Men nå skal jeg til Mina for å se på digg program og spise rundstykker.
BLOGGES. xoxo