mandag 16. mars 2009

populær nabo da, ellernoe?

Akkurat kommet hjem fra dansing, noe som alltid er like gøy : D og det første jeg så på gårdsplassen var FEM biler. Greit naboen liker besøk, men fem biler? Han har alltid mye besøk, skjønner ikke at han orker jeg. Men sånn er vel enkelte? Malin kom å hentet meg kvart over åtte, sånn cirkus, og ble kjørt til rema1000. Siden søtami er så liten, spurte hun snilt om jeg kunne kjøpe snus til hu. Og så snill og søt og grei som jeg er, svarte jeg jaa. Etter våres snus og tyggis shopping på rema, stakk vi til Huset (ungdomsklubben) der vi danser. Men vi var altfor kjappe, var der fem på halv ni. HELLO? Skjer med at vi var superwomans? Anyways. Når vi kom dit, danset vi bak teppe for å se om vi husket noe av dansen, og jeg måtte lære henne litt. Så var tiden inne for våres tur, jihu. Startet med en rolig oppvarming av Silje, helt til Maren kom med nazi-oppvarming, som vi kaller det. Tro meg. Det tar på pusten om man tar skikkelig i. Maren skulle sjekke om vi tok i ordentlig, så hu snudde seg, og begynte å hoppe blant alle, helt til hu stoppet mellom Malin og meg. Var det et hint om at vi ikke tok i ordentlig, ellernoe!? Vi har lært ferdig en dans, og driver og lærer to til på samme gang. Ikke verst, hæ? Er vel en grunn til at det heter nivå 2. Men jeg syns det er ganske greit jeg :) dansingen ble ferdig, og jeg lærte meg en ting jeg kan bruke for å trene opp ryggen min. Det må jeg huske å bruke!

Akkurat nå sitter en søt, liten pus på fanget mitt og maler. Hu kom løpende ned når jeg kom inn døra, alltid like koselig! :-D Takira (som er pusen min) kommer alltid løpende når jeg kommer inn døra. Verdens søteste og beste pus! Selv om henne har sine spesielle tider, hehehe. Er alene hjemme, siden mamma har dratt til en kompis (HEHE!?!?) for å se på film - kos dekk. Hu sa hu ikke skulle komme altfor sent hjem, men får nå se hvor sent det blir da. Begge to skal opp tidlig, mamma forhåpentligvis tidligere siden hu starter 06:45 på jobb. Jeg slipper heldigvis ikke stå opp før sånn halv sju ellernoe, siden jeg må ta skolebussen til Trysil der blokkdag i norsk og gymtime med studenter venter på meg. YES DA. Skal se på Arn 2 (noen som har sett den?), ganske bra, men man bør se 1'ern først. Så er det vel foredrag som venter på lur. Nå venter jeg bare på toast'en jeg lager meg, det er godt :D så er det vel natta, bare lese gjennom foredraget mitt engang!

Og jeg skal forresten kanskje få drømmemobilen min av mamma :D:D (L) samsung f480 touchwiz pink. I JUST LOVE IT!! Den som gir meg den, forguder jeg.


MEN, nattinattz alle sammen. sov med måte, og ikke få mareriiiitt.

zuzz&klemz lzm

3 kommentarer:

Malin Isabella sa...

bortskjemte ungen skal få seg fine telefonen :( ikke misunnelig i det hele tatt.
Takk for snusen, pusii :* loveyou

ssilje sa...

hahah, :-D i hope so! veit du ikke er det da (a)
bare kozi vettu. loveyou2

Renaaate sa...

Fyyy. Jeg vil å haa den mobilen, men jeg må vente leeenge : (