torsdag 19. mars 2009

opp og stååå

Heihå ,alle sammen.


Har akkurat kommet til hybelen min etter skolebussen fra Elverum - Trysil. Var så trøtt i dag tidlig, at det fristet og bare ligge hjemme hos mamma og sove lenge. Men skole må man ha, så her er jeg. Starter ikke før 12, så jeg vurderer å legge meg for å sove ca to timer:-)

I går var det dans, kosikos. Siden jeg ikke var der sist onsdag, hang jeg litt etter. Men det gikk fint, syns nå jeg da. Danset fra 18:45 - 22:00. Med to forskjellige dansepartier. Var litt tøft å danse igår, rart og leit. Men livet må gå videre, dessverre, man kan ikke bare stoppe tiden. Sånn er det! Møtte Malin snuppami, endelig :-) fikk en god klem og snakket i pausen. ilu honey!

Dagen bringer ikke på så veldig stort. Må snakke med en datafyr om det frastjelte skolepc'en min, håper den kom til bruk for deg som tok den :-) virkelig masse spennende der, må jeg si! Har anmeldt det, og håper jeg får en ny data. Vanskelig på skolen uten den, spesielt i enkelte fag der jeg trenger data. Har økonomi og Historie i dag, ganske chill! Ellers ... så skal jeg vel trene, må begynne snart! Veit jeg har sagt det lenge, men nå er det vel på tide, eller hva?

Blogger senere i dag, om hva dagen har gått utpå, forandringer etc. Nå er det natta, iallefall for meg.




Er det flere enn meg som savner sommeren?

xoxo.

Ingen kommentarer: