søndag 15. mars 2009

nedlagt ?

Nå kan det kanskje virke som at bloggen min er blitt nedlagt, men det har den ikke! Skjedd sykt mye i det siste. 2 dødsfall innen familien, skole, skole, skole og mer skole, og masse annet. Har også skjedd utrolig mye siden sist jeg blogget, vært vinterferie, Grundset Martn og mye mer! Nå skal jeg oppdatere dere folkens igjen :- ) jeg kommer også til å legge inn noen bilder fra ting som har skjedd, så det er bare å GLEDE dere!!

Nå gjør jeg veldig lite, sliten etter flaskekoz i går. Var hos Kris aka Kåsju og drakk litt, siden han ble 18. Men bursdagsbarnet var ikke hjemme før 1 tiden, ellernoe? (åssen kan jeg vite det, siden jeg slokna !?) Så vi startet uten han, og det var kjempe koselig, så lenge det varte - for meg. Vi ble ett par stykker tilslutt: Renate, Kristin, Asgeir, Simen, Knut og Stian i begynnelsen. Så kom det flere etterhvert: Daniel, Magnus, Erik og Anne. Iallfall som jeg fikk med meg. Renate og jeg var hos meg først og drakk litt, Mads og Kristin kom også. Kristin, Renate og jeg ble hentet rundt 8, og Mads dro hjem til seg selv. Hos Kåsju var det jeg som var DJ, og siden det ikke var så mange cd'er der, ble det Backstreet Boys, Westlife og annet gammel musikk. Vi hadde det ganske gøy, iallfall jeg!! : D ble tatt ett par bilder også, haha, som enkelte kommer til å HATE meg for at blir lagt ut. Men det må nesten bli lagt ut uansett altså, folkens :-)

På fredag var jeg barnevakt for mine to småsøsken, og Asgeir holdt meg med selskap :) vi så på film, lagde taco og koste oss kjempe masse! Nå skal jeg se på søndagsfilmen - 13, snart 30:D det er veldig lenge siden jeg har sett den, så det gleder jeg meg til. Skal lage meg litt puffa ris, og skrive inn en fremføring jeg har i morgen :-)

2 kommentarer:

ida sa...

Og endelig er søtaa mi tilbake <3

ssilje sa...

jaa, tok litt tid gitt. men nå er jeg tilbake for fullt :)