mandag 16. mars 2009

home, sweet home

Tok 16:00 bussen til Elverum, hvor jeg skulle møte mammaen min og dra på dansing. Vi gikk innom butikken og kjøpte mat, brus og potetgull - før vi gikk hjem. Nå har jeg akkurat spist pizza, og ser på Coyote Ugly med mamma. Hu fant ut at det er lenge siden hu har sett den, så hu slang den likesågodt på. Ellers skjer det ikke så mye ikveld, bortsett fra dansing : D woho! Møte dansejintene og Malinsøta da. Renate kan ikke komme, hu er forkjøla. GOD BEDRING, snuppami!! Håper du blir frisk snart :-)
I morgen har jeg fremføring om Mauritz Hansen i norsk, ekke så ladd. Men det går nok bra. Håper jeg, inderlig. Siden det går på muntlig karakteren min, så da bør jeg få litt bra syns nå je då. I morgen kommer det også bilder!:-D woho. Dere bør virkelig se fram til det, troooo meg,haha.

Men filmkoz med mamma, så snakkeees!

Ingen kommentarer: