fredag 20. mars 2009

hola!

Hola people, como está? tulleeeer. Sitter bare og venter på at klokken skal bli kvart på tolv, siden da skal jeg møte Ida L nederst ved bakken og gå til skolen. Krysser fingrene for at jeg kan slippe foredraget mitt i dag! Fant jo ikke mitt igår, men ei anna Ida i klassen kunne skrive den ut for meg:) TAKK, en reddende engel! Sitter og hører på en r-n-b og hiphop radio, digg. Åssen musikksmak har du? Har du noen sanger jeg kan høre på? Faller for det meste, bortsett fra opera og HARD rock.
Nå er det første gang på lenge, at jeg har så god tid før skolen. Det har nok noe med at jeg våknet et kvarter før klokken skulle ringe 10:15.

I morgen skal jeg kanskje på kino i Hamar med Asgeir :) "Menn som hater kvinner" og "Friday the 13th". Den siste blir spennende, siden han er ganske lettskremt, skal ikke si noe på det selv, men han er nesten verre enn meg! I hope. Blir spennende!

Men får pakke litt, siden jeg ikke fikk gjort det igår kveld. Blogger senere ikveld!


Meg og Erik&Kriss under Hamar martn 08, var på scena med de :-D

xoxo

2 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ann-Cathriin sa...

SV: Nta, dujaaaa puza! :)