tirsdag 31. mars 2009

Get Up And Dance

Øynene går sakte igjen, mens jeg hører på Jan Thomas - Get Up And Dance. Noen som har hørt den? Eventuelt, hva syns du om den? Selv syns jeg den er helt okey, får den sikkert på hjernen etterhvert, kjenner jeg meg selv rett. Men det han får, sender han til kreftforeningen, ikke alle som gjør det? Sier bare: Stå på, Jan Thomas! Syns det er bra gjort. You go, girl.

Nå har jeg akkurat lett etter noen hybler, har satt ett spørsmålstegn på om jeg fortsatt skal bo på den hybelen jeg bor med. Kan hende jeg flytter inn med ei jente fra Oslo og venninna hennes! Håper på deeet, blir kozi. Da får jeg kanskje tak i noe som er litt større enn den hybelen her, selv om den også er koselig. "Min lille kvisthule". Snakker med mamma på msn, så hu kan hjelpe meg litt med å finne hybler. Mamma's råd er alltid kjekt å ha, iallefall min mamma's sine , :- ).

Var helt sjukt hardt å stå opp i dag. Ble ikke så tidlig i sengs som jeg egentlig hadde planlagt, NEIDA. Ble sittende å se på Paradise Hotel på tv3.no (reklamerer for de da, ellernoeee). Der det kom inn ei ny jente, ble tull med Nghar - eller åssen det skrives, og det kommer inn en ny gjest. Jeg har min magefølelse på at det er Nanna, selv om hjertet og resten av kroppen håper på MATS!!! Er vel ikke bare _jeg_ som ble lei meg når han gikk ut? Han var veh jentenes lille go'gutt, charmingboy.muaah. Så må følge med i dag, spennende, for å se hvem som kommer inn!

Ute skinner solen, kan virkelig si jeg GLEDER MEG TIL SOMMEREN!! mmm. Og at det blir sånn her vær i påsken! Skal på hyttetur til helgen, blir kos. Dit drar: Stine, Kristoffer (kjæresteparet), Asgeir, Karin, Ine, Renate og jeg. Og kanskje David og Linn Erika. Not sure. Men blir kosi lell :-) fra mandag til onsdag skal jeg jobbe, tjene litt penger, det trenger jeg virkelig! Så skal jeg vel bare slaske og chille resten av ferien. Har du noen planer for ferien?

Marte og jeg har vært bestevenner i 14 år, siden vi var 3-4 år, og jeg iluer hu. Gjør du?

2 kommentarer:

Christer sa...

planer for ferien ja? Drekka :D

ssilje sa...

ratt :D