torsdag 19. mars 2009

en vakker historie av mina og silje

Jeg sier hvert tredje ord, mens Mina forteller hva vi har gjort eller noe. Jeg skal bare si ordene, og får ikke se fortellingen før den er ferdig! HEHEHE, kos dekk!

Jeg møtte en sengekosende Silje ved brua. Derfra løp vi ned den husete bakken, helt til bamsehuset mitt. Da vi kom smattende inn døra, gikk vi sms'ende ned trappa og rett bort og barbarte tv'n. Så kyssa vi paradise hotel og spiste rosa rundstykker. Vi fulgte pent med på hvem som skulle kose og ha det seksuelt. Da var Silje så grinete at hun holdt på å le, siden hun nesten mistet syltetøyglasset. En sexy Silje og en tragisk Mina gikk fornøyde inn på rommet, og sov ved pc'n. Plutselig husket vi når vi klippet på solariumet. Da den søte einsteinen Mina møtte den stilige Silje. Da prøvde frk. survete (Mina) noen slimete samesko til en sprudlene dame som lå å stekte seg. Det fikk Silje til å begynne å le mongolid. (som vanlig)

5 kommentarer:

Gud sa...

hmm. kan det være noen her som kanskje har fått i seg noe dem ikke tåler så godt? :o

ssilje sa...

hmm. mina ja?

jesus sa...

var nok ikke bare hu tror jeg.. Silje kanskje?

ssilje sa...

mina kanskjeee

Katrine Sofie sa...

hahahahaha! tullhøner!!