søndag 29. mars 2009

bad time!

Er ikke sikkert jeg har blogget så mye nå i det siste, det er jeg klar over. Gått inn i mitt eget lille "kvishule", siden dansetrener / venninne har gått bort. Og begravelsen var på Fredag 27.03.09, den var helt SJUK fin. Kirken var stappfull med folk som var der for familien og venner. Mine venner og familie er verdens beste, hva skulle jeg gjort uten dere? Takk.
Har akkurat sett "The Longest Yard". Til dere som ikke har sett den, så bør dere virkelig gjøre det :-) den er ganske bra! Skal ta opp litt brød fra frysern, så legge meg hadde jeg tenkt. Temmelig sliten.

Igår var Lise og jeg hos Steffen og drakk litt, der det var mange folk. Var kjempe koselig! Syns iallefall jeg :-) etter noen hadde dratt. Satte jeg på Mot I Brøstet, alltid like morsomt! Satt bare og lo og hadde det koselig! Lise og jeg fant ut at hu skal komme til meg helgen etter påskeferien for bare å koble av, kose oss og ha det artig! Gleder meg alt jentami, stortrives med deg!

Nå erre natti.

bloggeeeees

Ingen kommentarer: