tirsdag 24. mars 2009

paradise hotel og math

Akkurat sett ferdig dagens Paradise Hotel, jeg digger'e rett og slett. Er det flere enn meg, som gjør det? Og hvem håper du vinner? Syns det er like spennende hver gang, iallefall når det er parsermoni, og Noor fikk TRE stykker bak seg. Satt og krysset fingrene for Øystein - diggen! Selvfølgelig ble det han, og jeg fikk overtalt Mina om at han er ganske så digg. Tatt'n lett.
Prøver lese til matteprøven som jeg har i morgen, noe dritt. Skjønner ikke hva jeg skal med det, iaf ikke det vi har prøve i nå; Modeller - alt er tall. Jeg trenger ikke sette opp diagrammer, koordinatsystem, x&y og alt det drittet der, hvem trenger det? Ikke jeg! Håper det ikke går altfor dårlig, og heldigvis, får vi bruke matteboka!! Ellers hadde jeg kollapsa. Sitter bare og leser, leser og leser. Skulle tro livet mitt ikke bestod av noe annet.

Jeg var flink i dag, dro meg til spenst. Det jeg nemlig har sagt jeg skal gjøre lengeeee, men i dag kom jeg meg altså dit. For hver kalori - mer godis på mej HE-HE. Tenkt meg dit i morgen før skolen også, starter ikke før 13:25, da vi har den kjempeutroligfine matteprøven. Dra igang treningen til sommer'n! GLEDER MEG SÅ SINNSYKT! :- D

Får lese litt mere, så blogges l8r.

Summer love (L)

2 kommentarer:

Renate Celine sa...

sommer er digg !
elsker paradise hotel : DD

Katrine Sofie sa...

Paradise Hotel er seriøst noe av det beste som går på tv ! :-) jeg håper at Iris og Petter vinner. men jeg vet hvem som vinner, såee :D

btw, du er deilig :* rawr.