søndag 15. februar 2009

sweet 18 : D

I dag var dagen jeg ble 18 år!! Eller i går da, siden klokken er 04:55, 15.02.09. Og jeg hadde bursdag på valentines day, nemlig 14.02.09 :D
Jeg kunne nesten ikke hatt en bedre bursdag! Tro meg. Først våknet jeg ved 11 tiden, av at søte Ida L ringte for å si gratulerer med dagen og at hu var i rute med å komme ned til Elverum med 1 bussen. Stod opp, mamma lagde en bursdags frokost :D woho! Etter det, dusja jeg kjaptkjapt. Katrinesøt kom til meg for jeg skulle på polet for hu, pluss kjøpe andre ting hæhe. Vi møtte Ida på Senteret, stakk på polet, så for å hente brillene mine som endelig hadde kommet! WOHO. Jammen på tide. Brillenerden Silje. Må bare ta meg tid til å bli vant med de, tror jeg :) Katrine måtte dra, så Ida og jeg stakk på kremmern for å se om vi fant no'fint. Det gjorde vi begge :) vi snakket også med "Tante" Daniel, som er soet. Han er almost naboen min :D vi stakk hjem for å fikse oss litt mer, før det var middag. Pappa E kom for å levere gave, et utrolig fint smykke!! TUSEN TAKK:) vi stakk først på Milano, men det var det helt fullt. Så det ble til at vi stakk på Roma. Men det funker fett, siden de har sykt god mat der :D vi stakk hjem, etter å ha løpt siden det var så sjukt kældt ute!!!!!!! fyfaen. Ida stakk på bussen, mens jeg stakk på vorsespiell :D
Hos Marius Odden, var det Marius, Harald, Simen, Lisbeth og Christine. Vi hadde det kjempe gøy med drikkelek og band camp :D vi skal starte vårt eget band! BARE GLED DERE!!! :) vi stakk på byen sånn ca rundt 12, nærmere halv 1. Først på lokket, men der var det ingen. Vi fant de nemlig igjen på cornern. Der jeg måtte vise leg, men det hadde jeg jo SEFF. Der var de, men etter noen min stakk på styx. Fikk bursdagsklemmer og masse annet, var kjempe koselig:) vi danset og hadde det super gøy!!
På slutten møtte Lisbeth og jeg på en irsk mann som ville ha oss med på rommet (les; han var nærmere 30 år, og vi var smårips. ekkelt eller noe?). Lisbteh kunne visst ikke så mye engelsk, så det var jeg som stod for snakkinga. Vi fikk lurt oss unna. Til det kom en anna luring å sjenket oss med Smirnoff Ice. Takk for den, men dere kunne sluttet å glane så fælt. Hadde dere tatt noe oppi!? Odden og jeg tok følge hjem, og snakket litt på veien.
Tror ikke jeg får skrevet så mye de nærmeste dagene, ,siden jeg skal på hyttetur, og jeg veit ikke om det er så mye nett der. Men kan jo sjekke :-)
GLEDER MEG TIL JENTETUR I MORGEN !!!

takk for at dere gjorde dagen min helt super!! verdens beste attenårs dag :)

3 kommentarer:

lisbeth sa...

jeg koste meg skikkelig den kvelden :D:D gleder meg til å shake ass med deg igjen!! men neitakk til noen irsk mann da. jeg skjønte ikke noe :)

ssilje sa...

jaa, var kjempe kos :D
haha, nei, han var helt super altså :-) jeg tok jo av snakken da ;p

Anonym sa...

Ganske fjortiss blogg syns du ikke? og ordforådet ditt burde du kanskje oppgradere litt. Ingen trenger heller å vite hva du gjorde hvert sekund, det blir bare kjedelig å lese seg gjennom en dag og følge deg skritt for skritt. greit å bruke humor, både intern og som alle forstår. Men Woho! trenger du ikke bruke mer en en gang, og i hvertfall ikke så mye etter hverandre. Bare noen tips, for dette var virkelig kjedelig. Men stå på, kult at du får med det som er det viktigste for deg, men husk at det burde ikke være så internt hvis du vil at andre enn vennene dine skal like den :)