torsdag 5. februar 2009

morgensfugl ?

I dag måtte jeg opp tidlig, etter min mening. Klokka ringte 06.00, men lå og dro meg til 06:55. Da jeg hadde våknet litt til, kledde jeg på meg og satte meg foran dataen mens mamma lagde en god toast til meg :-) lenge siden jeg har stått opp så tidlig. Grunnen var jo at jeg måtte ta skolebussen til Trysil fra Elverum. Klarte ikke sove på bussen heller. Eller var vel litt mer redd for at jeg ikke skulle våkne igjen da jeg var fremme, er ganske flink til å sove tungt. Så nå som jeg er fremme på hybelen har jeg ingenting å finne på frem til jeg skal på skolen, klokken 12:00. Får vel dusje og sånn, har liksom ikke så mye anna å finne på ;p kanskje sette på en fiiilm. Det tror jeg at jeg gjør.

Blogges laiter.

Gammelt bildet av Renate og meg, hah! Tok det i sommer eller noe. Lekkert uten sminke, eller hur?

2 kommentarer:

Renateee : D sa...

hahah. Må si vi så virkelig lekre ut der ass :C

ssilje sa...

haha, virkelig :)