onsdag 11. februar 2009

matematikk for dummies

Aktivitets dag for skolen. Jada, hadde vært ganske kjekt det, om jeg hadde fått meldt meg på!? Listen kom nemlig aldri til meg. Men jeg klager ikke, jeg fikk sove lenge. Og godt var det jammen meg også! Når jeg endelig fikk dratt ræva mi ut av senga, hoppa jeg i dusjen der jeg ble stående. Er det bare jeg som elsker å stå lenge i dusjen og bare nyte følelsen av rennende vann på kroppen? Syns det er så godt. Kunne stått der i evigheter. Jeg tullet et håndkle rundt håret som en turban, et rundt kroppen, og tuslet inn til rommet mitt. Der jeg ble sittende og finne filmer som jeg kan laste ned, og se på før skolen i morgen. Jeg må jo ta skolen bussen fra Elverum, siden jeg skal på dans i natt, og rekker ikke 9 bussen. Of course. Så jeg har noen timer på meg, til skolen starter når jeg har kommet til Trysil. Har vel 3 timer på meg, eller noe. Godt å slappe av, hater å stresse. Visste du at kvinner eldres fortere pga stress? Og får uthulete kinn? Tenk på det. Det fikk jeg nemlig vite i filmen "The Holiday".

En film jeg anbefaler, er: The Notebook. Fyttirakken, det er en av de tristeste filmene jeg noen gang har sett. Jeg knakk sammen på slutten. Vil ikke røpe hvorfor. De som ikke har sett filmen, bør virkelig se den! Når det gjelder meg, så jeg den ikke før igår. Bedre sent enn aldri, eller hva?

Nå er det matematikk, så smart som jeg er, har jeg LETT MATTE. Jeg syns det er vanskelig. Åssen skulle det da gått på vanskelig!? På barneskolen lå jeg øverst, brukte ekstra boka for 7. klasse når jeg gikk i 5. klasse. Men den gang da, gitt. Er fortsatt igjen en time ca av timen, oh my god. Vi har hatt matte siden 13:25, litt for mye matte etter min smak .... Og jeg som hater matte. Det er gøy når jeg får det til, men det er det da.

Nå får jeg geeke litt, så jeg ikke stryker.


Bilde fra da jeg var hår modell. Det nederste har JEG redigert. Og det øverste har studio fiksa.

Ingen kommentarer: