tirsdag 10. februar 2009

mandag og tirsdag

Nå har jeg hatt ganske slappe dager egentlig. Igår forsov jeg meg, igjen. Må virkelig skjerpe meg. Tror jeg får altfor lite søvn. Så jeg dukket opp i norsken, der vi kunne sitte hvor vi ville. Ida L, Ida M og jeg satte oss på et grupperom på biblioteket. Kan ikke si vi gjorde så veeeldig mye akkurat da. Men vi snakket litt rundt teksten. Vi stakk til kantina for å fylle på vann, det endte med at vi kjøpte oss en is og at Andrea ble med oss. Snakket om helga og om bursdagsfeiringen min. Gleder meg viiilt! Timen ble ferdig og det var tid for økonomi. Ida og jeg jobber ganske effektivt og gjorde leksa våres som var til Torsdag. Etter skolen gikk jeg ganske fort hjem, siden det var så kaldt ute brrr.
Mina lurte på om jeg ville være med å ta sol og se på film. Det ble jeg veldig gjerne med på:-) alltid kos med den jinta! Filmen vi så var "if only", utrolig trist. Begge satt med tårer i øynene mens vi slang i oss godteri. Etter filmen tok vi noen morsomme bilder, haha! Sånn cam med effekter, hah. Ble også lagd en film, woho.
I dag var det norsk og gym. Men vi trengte ikke å møte opp i norsken. Men jeg forsov meg, Ida L ringte og vekte meg takktakktakktakk. Fikk endelig begynt på norsk stilen og leverte den bare noen min for sent, ikke verst! Ida L og jeg tok følge til gymtimen, ganske digg time. Ble delt opp i tre grupper, en gruppe gikk på styrkerommet og to spilte mot hverandre. Laget mitt vant begge kampene, hurraaaa. Har ikke gjort så mye i dag, lagde meg noen fiskepinner, sett på tv og spist godteri. Skal bare slappe av. Har ikke reiseliv i morgen, begynner ikke før 13:25 :-D iih. Da er det matte. Så må jeg løpe ned til bussen for å rekke den siste som går til Elverum, daaans i morgen :-D WOHO!

Noen bilder fra igår:




2 kommentarer:

Mina sa...

hahha, så fine bilder :):):)

ssilje sa...

ikke saaant,haha