tirsdag 3. februar 2009

la det blir vinterferie og nei til utakknemlige dansker!

Det har skjedd en god del siden sist jeg skrev, ALTFOR LENGE SIDEN. Jeg får klager for det, sryy people. Bra dere passer på meg :-)
Hvor skal jeg egentlig starte?

Det med lørdag, vil jeg egentlig ikke røpe. Siden det ikke skjedde, utrolig trist!! :- ( men det kan hende vi får gjort det seinere, det håper jeg VIRKELIG vi får gjort! Håper jeg, og mange andre. Tro meg... mange ble lei seg, når det ikke funka. Men EY, alt blir ikke alltid som man vil ha det til vettu.

Helga som var, var kjempe koseliiiig. Det var fest på hydranten for noen som feiret hele 18 år :-D og jeg ble invitert, takktakktakk! Caroline, Marte og jeg hang hos Marte på vors. Jeg måtte låne dusjen hennes, siden Trysil dans hadde åpnet UKM i Trysil, noe som var SUPER GØY :D jeg digger farens hennes, altfor lenge siden jeg hadde sett han! Etter jeg hadde dusjet, gikk jeg ned på kjøkkenet med all sminka mi, der mine turtelduer satt og sang, lo og hørte på musikk. Vi spiste popcorn, tok mange bilder og hadde det kjempe koselig :-) i love you ,giiirls! Når klokken nærmet seg 20:30, kjørte pappaen til Marte oss ned til bussen, jeg tok ut penger og eeendelig kom bussen. Der satt søte vilde og venta på oss, hu hadde gått på ved sjukehuset, i guess! Det var to menn som ikke hadde fått gått av bussen, som stod å snakka litt med oss om sydenturer og sånn, de anbefalte oss noen bra steder :) flere enn meg som er ladd for syden, eller? Bussen dro, vi drakk og tok ENDA flere bilder. Hahah. Vil gjerne se de bildene ,jaaa. Når vi kom til Hamar, måtte serr alle jentene på do. Vilde og jeg gikk på jentedoen, mens Marte og Caroline .... guttedoen? HAHA. Litt too drunk eln? Så stakk de fra oss, og hoppa på en buss. Men den rakk vi akkurat. Vi satt på hele runden, og lille Marte stakkar ble kvalm og dårlig. Satt der stakkarslig. Mens Caroline og jeg satt på andre siden og lo, siden vi drev med dikt!? "Inga, inga du er toppen, jeg elsker deg med hele kroppen", "Inga, Inga du er fin, la meg BIIIIIP deg i en limousin" dere kan jo tenke dere resten:-) vi hadde det ganske gøy iaf! Etter en stund, så kom Rakel, Lill-Tone, Ine, Marte, Julie og mange flere på bussen med oss :D jeg ble kjent med Julie, som jeg var med så og si resten av kvelden! Rart vi ikke ble kåret til kveldens dansemestre, for å sei det slekk. Vi tok et par bilder vi også, veit ikke om jeg tør se, men må nesten det asso :) det var drit kult, til det brannalarmen gikk - da ble det litt kaos. Men det gikk fort over. TAKK TIL DU SOM RØYKA PÅ DO, kunne du ikke bare gå ut som alle andre!? Jeg møtte også Malin Lindøe og Ida Nilsen som jeg danset med, søte snupperrrr. Noen tok snusen og pengene mine. Snusen er ikke SÅ viktig, men pengene? Jahhh, fikk tilbake det jeg hadde mistet av mamma, så går jo så og si bra :-) nå kommer det dummeste på kvelden: jeg gikk for å hente tingene mine, men jeg hadde jo selvfølgelig mistet lappen!! Etter et 10-15 min, fikk jeg endelig hentet det med at jeg viste id-mitt. Så gikk vi for å kjøpe oss baktpotet, som jeg mistet på veien. Når vi kom på bussen, fant jeg lappen min da ...... i strømpebuksa foran på leggen. GUD. hahah. Vilde skravla med folk, Marte var i sin egen verden og lo litt i ny og ne, mens jeg satt godt i min egen verden halvsovende bakerst i bussen. Holdt også på å glemme igjen mobilen min i bussen 0.o
Søndag var en ganske chill dag, egentlig. Mamma vekte meg 15:30, kan godt si jeg sov tungt, godt og lenge. Skulle møte Marte og Alexandra på Manis for å chill'n med en kebab, før jeg måtte på bussen. Gjett om det var kaldt :-( når jeg kom til Trysil tok jeg sol, og møtte Idaene mine på vei hjem. KOOOS. Ida og jeg snakket om noe jeg ikke husker. SÅ LA JEG MEG :) og forsov meg dagen etter. Begynner å bli dårlig tror jeg, vondt hoste og alt mulig. Menmen. Det får gå!
I dag hadde vi foredrag for noen fra Danmark. Det første de sa når de kom inn på skolen var "det ser ut som et hospital" FEIL. Det ligner et fengsel :-) også kalte de oss "norwegian motherfuckers". Hva er det å kalle oss, når vi tar de i mot med åpne armer, strevde med å fikse dataene til foredrag osvosv. Uhøflige var de. Vi fikk vin og sånn av de, mens de fikk god og varm kakao av oss + boller. Det var heller ikke bra nok. HUFF.
Nå slapper jeg bare av, før jeg skal legge meg. Starter ikke før 13:25 i morgen, siden vi flyttet reiselivs timen til i dag :-D så jeg lurer på om jeg skal stikke på spenst, før skoleeeen. Legger inn bilder fra lørdag etterpååå.
... dette ble et ganske langt innlegg ser jeg, KOS DERE, til dere som faktisk leser det:)


bildet over er fra UKM :-) kjempe koselig!

Et av bildene fra vorset hos Marte, resten kommer etterpå :-) eller i morgen.

Ingen kommentarer: