søndag 8. februar 2009

katta vinterball og bussulykke

På fredag hadde jeg en veldig chill dag, egentlig. Vi startet med trykk og foto der Idaull og Mone hadde foredrag om noen fotografer. Etter det tok vi bilder, hahah som kommer inn etterpå. Eller i kveld, siden jeg må legge de inn på den stasjonære, har jo vært så flink til å rote bort kabelen til kameraet så flink som jeg er. Blir en egen mappe på face: gøy på skolen,ellll?. Etter det hadde vi fritime, der vi fikk vite at vi kunne sitte hvor vi ville for å jobbe med norsken, skal skrive et nytt kapittel fra en historie. Vi satt og jobbet litt (eller ......) så hadde vi reiseliv&språk, jobbet med fransk og engelsk. Var ganske gøy, egentlig. Idaull og jeg hadde en samtale på engelsk, vi satt bare å lo. Gikk ikke an å ta oss seriøst der akkurat. Ida og jeg gikk hjem for at jeg kunne låne en kjole av hu til Kattas Vinterball på lørdag.

Caroline og jeg tok 5 bussen til Hamar, og rånet litt med bybussen i Hamar siden vi ikke skulle møte folkene før halv 7. Vi kom til vorsespillet som var ganske gøy, spilte gamle sanger og lo! Linesøta kom dit, og vi snakket om gamle dager da vi tok mange bilder, etc. Marte kom ikke før nærmere 8 eller noe? Siden hu ikke rakk 5 bussen, dummen skulle jo til Oslo for å finne en kjole (som om hu ikke har mange fra før?) haha. Vi stakk dit vinterballet ble holdt. Jeg møtte Karl Emil :-D det er altfor lenge siden!! Fikk en stor klem, møtte Julie for å få billetten min og hang fra meg tingene mine. Inne på dansegulvet var det ikke mye liv, så vi freshet det opp litt! Flere glade dansere kom, og vi koste oss. Møtte Ann-Catrhin og Katja som var noen solstråler og gledet seg til å feire bursdagen min og var glade for at de hadde blitt invitert. BARE HYGGELIG JENTER!:-) fikk smake drikke av Karl Emil, hjembrent, woho. Ikke at jeg er så veldig glad i det, men det gikk ned. Maria kom bort til oss, endelig møtte vi hverandre! Fant hverandre ikke på Hydranten forrige helg. Vi drakk litt mer med Karl Emil så gikk vi for å danse alle mann! Det kom noen rappere for å underholde oss, der Ann-Cathrin og jeg sto forrest. WOHO! Holdt de i henda, sang med de og hadde det storartet!! Karl Emil og jeg gikk ut for å se etter noen kompiser av han, som han ikke fant så vi gikk inn igjen for å danse litt. Vi danset shampoo dansen og gamle andre danser, haha. Var kjempe gøy, lo og hadde det storartet. Caroline var helt borte, og kranglet for å få igjen veska si når vi skulle dra. En snill gutt snek seg under og fant den, taaakk! Men så ble Caroline plutselig borte, vi fant hu ikke igjen. Hu stakk ett eller annet sted, who know where, we dunno. Marte og jeg gikk for å vente på bussen, som det tok en evighet før kom! Men når den først kom, var den STAPPFULL. Det stod flere i gangen, det ble en ledig plass, så to. Den tok Marte og jeg lett. Vi satt og snakket om alt mulig på vei dit. Når vi nærmet oss Elverum, satt jeg i min egen verden da Marte plutselig skriver: VI KJØRER AV!! Så skjedde det, bussen krasja. Kjørte av vi rundsvingen ved nybrua, og kjørte rett i en lyktestolpe, vi stod helt fast. Politiet kom og alt mulig. Det kunne visst vært skikkelig farlig, fikk vi vite. Vi måtte gå til leiret, noe som var driit kaldt. Der møtte vi Åge som var så snill å kjørte oss hjem! TAKKTAKKTAKK. Når jeg kom hjem lagde jeg meg litt mat, og sovnet på sofaen.

I dag er det Morsdag, gratulerer min beste mamma!!! Håper du får en fin dag:-) nå gjør jeg fint lite, tatt oppvasken for mamma og ser på tv bare. Helt chill :)




Snuppeluppene - Marte, meg og Julie.kiss

Ingen kommentarer: