onsdag 4. februar 2009

elverumdans og mamma kos

Hadde det ganske slapt på skolen i dag, bare satt der. Det er en grunn! Det går ikk an å skjønne mattelærern, han forklarer så dumt. Vi prøver spørre flere ganger, men han ignorer det. Vi har forklar det til han, menmen. Sånn kan det gikk vettu. Jeg pakket sammen bagen min litt tidligere, så jeg var klar til å rushe i vei til bussen som går til Elverum! På vei dit møtte jeg kjæresten min Håkon :) tihi. Vi tok følge til Kiwi, han skulle handle mat og sånn. Har endelig fiksa mp3'en min forresten, den har vært klikk en liten stund, men nå funker den :-D ihih! Jeg kom meg på bussen, og den var selvfølgelig forsinket. Så jeg var ikke i Elverum før 17:20, der jeg møtte mamma og min søte lillebror :-) ihih ILY! Vi gikk på butikken så stakk jeg og tok sol med Malin søta :-D der tok vi det ganske med ro, tok oss god tid til å smøre oss med krem etter solingen og sånn. Jeg er brunere enn hu :-D etter det, gikk vi på dans - jeg har begynt på dans i Elverum instead i Trysil. Ganske gøøøy! Dansene er kule og morsomme. Karine kjørte meg hjem, og nå sitter jeg foran dataen etter å ha stappa i meg litt kylling og bagett som mamma fikset. Hun er verdens beste mamma, kunne ikke fått bedre! Alle bør være glade i mammaen sin, gi de en god klem og si at de er glad i hu, det betyr mye. Hu blir glad av det! Det blir mamma iallfall:) elsker å ligge med hodet på fanget hennes og hu koser med håret mitt, så kan vi sitte sånn i evigheter. Det er digg! Jeg elsker hu! Burde egentlig legge meg, men jeg vil se ferdig Gosth Whisperer (om jeg skrev det riktig, da). Siden jeg må ta tidlig buss til Trysil, selvom jeg ikke starter før 12, og bussen er det litt over halv ni, hva er det forno tull? JAJA.
Men nå skal jeg se ferdig tv'en, også legge meeg.

puss&kram siiiilje

Ingen kommentarer: