mandag 12. januar 2009

slapp blogger ?


Nå må jeg virkelig ta meg selv i nakken, siden jeg har vært ganske slappfisk på å blogge i det siste. Har vært slapp, skolen startet på igjen - jeg har rett og slett glemt det! Men lober nok en gang at jeg skal skjerpe meg :--) så blir nok et lite stykke det her.

Siste tiden så har skola startet på igjen, var sjukt digg å møte alle sammen igjen :-D har savna dem!! Tok følge med Idaulla første skoledag, som var tirsdag. Og vi hadde BARE gymtime, enda bedre :-D en veldig god start på det nye skole året.
Onsdag var ikke verre. Startet med reiseliv, så hadde jeg fri fra 11:15 - 13:35, leste litt spansk, siden jeg skal opp i spansk eksamen i år WOHO! Er privatist, så jeg må ta det i muntlig OG skriftlig!gad. Hadde date med Ida på onsdag, vi satt hjemme hos meg og så på tv hele kvelden og bare slappet av :-) og lagde oss litt pomfri, digg. Elsker å bare slappe av med Ida, vi er lzm litt like hehehh :)
Torsdag startet jeg ikke før 12, Ida kom innom meg så vi tok følge til skola. Da hadde vi økonomi, så skulle vi ha historie. Gjorde ferdig oppgaven, noe som minner meg på at jeg har stil som skulle vært ferdig snart.
Fredag hadde vi trykk&foto, norsk og reiseliv (uten lærer). Så vi bare satt i klasserommet og spilte spill :D haha. Gær digg. Etter det, gikk jeg hjem for å pakke sammen ting til jeg skulle hjem til Mamma, Geir Arne og Lars på Jømna :-)

Har bare slappet av i helgen, tatt livet med ro rett og slett. På kvelden så Geir Arne, mamma, Lars og jeg på film og spiste kjempe god mat! Takk til kokkene :-D selv om jeg fikk altfor mye mat! Jeg klarte iaf ikke å spise opp alt heheh.
Lørdagen kom .. Geir Arne, Lars og jeg dro på shopping :) ikke at jeg fant så mye, siden jeg endelig hadde penger. Når jeg først har penger, finner jeg ingenting jeg vil ha. Når jeg ikke har penger, finner jeg alt sammen. Er det flere enn meg som har det problemet!? Men jeg fant en søt rosa topp og lilla jakke på VeroModa :) rakk ikke kjøpe meg mer, siden mamma og Geir Arne skulle på polet for å handle drikke til de skulle på 30 års slag. GRATULERER MED DAGEN, MONA!! Håper du feiret med måte, det gjorde mamma og G.A iaf ;) heheh.
Søndag dro jeg hjem igjen til Trysil. Sov over hos Håkon, koselig :)
Hadde trykk&foto igjen i dag, lærte om photoshop, kunne litt fra før siden mamma driver masse med det der :p ganske slapp dag egentlig :)

Nå er jeg i Elverum med mamma :-D ihih. Siden jeg må til legen i morgen for å ta blodprøver, få svar på røngten bildene mine osv :) håper på det beste svaret!

Men nå er det The L World :D hhi.
....har forresten mista mobilen min .... på norway bussen ><

OG DET ER IGJEN BARE 1 MÅNED og 2 DAGER TIL JEG BLIR 18 :D:D:D

OG jeg er veldig glad i kjæresten min HÅKON HOLMEN <3 heart on you baby.
For ikke å glemme Renate Celine Trandal, dagen er ikke den samme uten <3

3 kommentarer:

renatecelinet sa...

aw, søtami :*
iloveu <3

ida sa...

Jeg synes du kan komme på besøk til meg, søtami ;*

ssilje sa...

det er jeg meget ladd for :*