søndag 18. januar 2009

skallebank og hæla i taket!

Gårsdagen var helt råcool :-D hah! Hæla i taket hos Marte tl. Først var det jentevors, så strømmet det flere på. Møtte folk jeg ikke har snakket med på lenge, noe som egentlig var ganske koselig :) vi dansa, drakk, sang og hadde det rett og slett drit kult! Hvor lenge vi var der, husker jeg ikke, have no clue. Åge, Thomas og jeg kjørte hjem Linda Skaret og Thea Trønnes. Etter vi hadde sluppet av de, stakk vi til bast for jeg ville ha hamburger, og Åge måtte ha mer bensin. Som jeg var snill å betalte, siden han hadde vært dagens sjåfør for meg! Takktakk. Jeg fikk ikke møtt Håkon likevel, siden det var helt fult :-( så han stakk til Hamar, ellernoe! Men det var fortsatt en super kveld!! Bilder av det kan finnes på Facebook:

- Christina Benedicte Lorch-Falch
- Marte T. Leirpoll
- Vilde Bårdseng Randgaard

Nå skal jeg legge meg ned på sofaen og håpe på at skallebanken gir seg ...

"Lev dagen som om det er din siste". Noe man virkelig bør gjøre, alt kan plutselig bli snudd på hue. Du fortjener så mye bedre! Ufattelig. Du betyr så utrolig mye for mange, C. <3

Ingen kommentarer: