onsdag 21. januar 2009

ingenspesielloverskrift.

Det har skjedd svært lite hos meg egentlig .. Ikke så veldig mye at det gjør noe :)
Har blitt veldig flink til å forsove meg i det siste, noe som slettes ikke er bra for fraværet mitt! Så mamma skal sende melding og ringe meg så og si hver morgen, så jeg kommer på rett kjør igjen. Har endelig fått bekreftet av den nye legen min ... jeg har anstrengelsesastma. Fått medisiner for det, håper virkelig det går bedre nå med alt sammen. Også slitt med migrene i det siste, kan også skyldes at jeg ikke har fått brillene mine ennå :p men nok emotalk :----)

Gleder meg sjukt til lørdag!! Hvorfor? Det forblir en hemmelighet, kan hende det kommer opp bilder av det senere :-) håper jeg!

I dag er det endelig DANS i Trysil igjen :-D gleder meg! What is life, without dance? Brenner for dans, særlig hiphop :) tror vi faktisk skal åpne UKM også!:o om det blir noe av da hehehe. Nå har jeg reiseliv, men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre,siden jeg ikke har skjønt oppgaven helt. Så jeg får bare si sannheten - jeg skjønte det ikke !?!?

4 kommentarer:

renatecelinet sa...

hva skjer på lørdag? : -oo

renatecelinet sa...

hva skjer på lørdag? : -oo

ida sa...

silje, du er søt

ida sa...

Du har blitt utfordret...! Sjekk ut bloggen min!!