søndag 4. januar 2009

EN MÅNED OG TI DAGER ,IGJEN


Bloggingen min har ikke vært helt på topp i det siste, har bare slappet av og glemt alt rett og slett. Men skal skjerpe meg nå :-)

Har bare slappet av og tatt livet med ro i helgen egentlig :) Håkon har overnattet,ihi. Sett på film, spilt spill, singstar og masse annet kos. Broren min og han har blitt bestevenner HEHE, sitter oppe til langt på natt, og vekker meg når han legger seg. Så glad er han i meg asså:)

Morgen dagen bringer meg til sjukehuset, må ta røngten av lungene siden jeg kanskje har astma .. gøy. not. Før det skal vel mamma og jeg på litt shopping - om vi ikke tar det etter !? Iaf hente brillene mine og sånn styr. Så bringer det opp til Trysil, pga skolen som starter dagen etter! Rairai. Blir ikke kult, men jeg gleder meg til å møte alle sammen igjen :-D blir koselig!

Nå skal jeg snart på roma med Katrinemin, gleder meg til å møte hu igjen! Koskoskos :)
DET ER FORRESTEN BARE IGJEN EN MÅNED OG TI DAGER TIL JEG BLIR ATTEN!!!:D:D


xoxo,
siilje

1 kommentar:

Ina sa...

Du er heldig som har bursdag tidlig på året!:) Utrolig kjedelig å ha i august for det virker som en evighet til!