tirsdag 9. desember 2008

long time no see

Grunnen til at jeg ikke har fått skrevet, er at det har vært mye stress på skola og skallebank. Tror jeg må begynne med lesebriller igjen, siden jeg har veldig vondt i hodet om dagen. Men skal ta synstest på fredag, etter legen :) om mamma husker å bestille time HE HE. I morgen er det mattetentamen, og jeg hakke fått lest SÅ veldig mye pga hodevondt og sånn. Blir litt vanskelig da. Og nå sitter jeg her istedet for å lese, klapp på skulderen.... Går en film på tv3, som jeg ikke v eit hva heter, men J.LO er iaf med den : p

I dag så har jeg bare slappet av, lyspæra mi har gått o.0 så jeg må kjøpe ny i morra, da mamma setter inn mere penger til meg :) fikk også betalt juleballet for Elverum igår :-D så nå blir'e ball og date med majtebesting, gleder meg :) du&je :*

Morgendagen bringer vel på chill :-) veit ikke om det blirno dans, så jeg skal kanskje være med Minasøt og ta sol, og farge håret mitt. så jeg ikke har den fine etterveksten på ballet. Pluss stripe det til helgen :) også må jeg vel rydde rommet mitt tenker jeg, pakke til forestillinga og bare nyte livet :)

Håkon er grunnen, IGJEN, til at jeg skriver her. Han syns vel at jeg har vært litt slappis i det siste til å skrive. hehehe. Er vel egentlig ikke så VELDIG mye mer å skrive, trorjeg. Bortsett fra at jeg har verdens vondeste blemme i underleppa, som svir uansett hva jeg gjør.
det svart/hvite har martesøta fikset til meg:D takksøtesussilu

Ingen kommentarer: