mandag 22. desember 2008

jul og jobb

Nå har det gått fryktelig lang tid siden sist jeg skrev noe, veit det. Har vært mye på skolen, jobbing og jul ikke minst. Men nå er det juleferie og jeg nyter det :)

Jobber for første gang på Nortura - Prior , i dag , siden høstferien. Var gøy, men slitsomt. Starter egentlig ti på halv åtte, men fikk vite i dag, at jeg skal starte ti på halv SJU i morgen ... så. lang dag da ell? JAH.

Har hatt verdens kosligste helg! :-D takket være min familie og håkon :) vi hadde juleverksted, mm, var så koselig. Vi lagde nisser, pepperkaker og karameller :) var utrolig koz. Men var også litt nervepirrende på søndag, ... siden da var det forestilling på en håndballkamp: A-laget Elverum mot Nærbø eller noe :p var ekkelt men gøy :D elsker dans,jjajja!

Mamma og jeg skal kose oss nå med taco, tc og godteri :) hu er verdens beste ! meer det ja hihii.
skal bare slappe av, pluss at jeg må jo legge meg tidlig siden jeg må opp klokka 5..... ehehe.

Er kjempe glad i kjæresten min :--) håkonsuss

Ingen kommentarer: