tirsdag 30. desember 2008

GODT NYTTÅR, snart iaf.

Ved i åmmen, ikke mer jobb i jula, familien og masse kos. Veit det tok en god stund før jeg skrev igjen, har vært helt utslitt pga jobb, kan si det tar på. Nå gleder jeg meg bare til å sove :-D ihhi.

I morgen er det vel dagen de fleste har gledet seg til :-) nyttårs aften, nemlig dagen til å starte på nytt, nytt år med nye muligheter. Jeg aner sjøl ikke hvor jeg skal, er bedt på 4 forskjellige steder, såe. Søbakken, leiret, hanstad eller trysil? Helpanyone? Også aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg? Ekke greit. Men jeg finner vel noe jeg kan ha på meg tenker jeg : D

Det hakke skjedd så mye ellers. Håkon har gjort så jeg har fått dilla på Guitar Hero..... Så nå er jeg lenger enn han, og har mer skills enn han. Han er på medium, og jeg er på hard. : D

Håkon overnattet fra fredag til lørdag, og jeg til han fra lørdag og søndag :-) alltid kos å våkne opp i armkroken til kjæresten, like koselig hver gang! Sikringen gikk hjemme her på lørdag, hahah. Hele 3 ganger. Hahah.

Men det kommer bilder og sånn etter hvert :-D

Ingen kommentarer: