onsdag 24. desember 2008

GOD JUL




Nå er det endelig dagen. 24 desember, da alle koser seg med gaver, god mat og familie og venner. Brå våknet litt før 9 i dag, redd for at jeg hadde forsovet meg til tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen. Men det hadde jeg ikke !:D det startet en time etter jeg hadde våknet :) så jeg henta dyna, satte meg godt til i dansestudio gensern min og ventet til det startet. Fant frem sylte, lefse og juice. Så startet det. Julen er ikke det samme uten de programmene, og selvfølgelig donald og tegneseriene som kommer etter :D

Jeg maste litt igår, og fikk åpnet en gave - av mammaen min :) der lå beviset på at jeg har tatt grunnkurset og en film- Stick it! Så nå er det bare å passe seg på vegen HEHE ;) må vel snart hoppe i dusjen og stæsje meg opp litt, før mamma og jeg skal traske til Løvbergsmoen, skal nemlig feire der med ei venninne av mona, ungene hennes pluss hennes far :) det blir kjempe koselig tror jeg! Etter vi har spist, skal vi gå ned igjen for å åpne resten av julegavene :D blir så glad på julaften, mmm, er så godt. All den gode maten, gavene, koselige stundene. Nå skal jeg ikke jobbe før neste mandag heller :D så jeg har fri noen dager, yes! Så nå er det bare å nyte ferien så lenge den er :D må også pakke inn resten av gavene, har vært litt treg. Handlet resten av julegavene igår, noe som er rart til å være meg ... var litt treg i år gitt :p så må bare få levert det på en eller annen måte :)

Blogger senere i kveld om hva jeg har fått osv : D

GOD JUL ALLE SAMMEN !! Håper dere alle får hva dere ønsker dere, og har det stor artet! Jeg veit at jeg kommer til å kose meg en masse :)

Ingen kommentarer: