onsdag 24. desember 2008

fine gaveer

Nå har mamma og jeg kommet fra Mona (bestevenninna til mamma) etter spising og kos. Måtte levere gave til Håkonkjærest og mammaen hans også :--) håper de likte den. Håkon fikk en ramme med bilder av oss, pluss en kopp hvor det står "Love YOU" thnaa , søtt aiit?heheh. Så mamma og jeg har pakket opp gaver :) jeg fikk masse fint! TAKK ALLE SAMMEN:

- Bevis på at jeg har tatt teorikurs , av mamma
- Film (Stick it) , av mamma
- Håndkler , av farmor
- The sims2 UTELIV , av lillebror
- Hjemmelagd eple, av lillesøster
- Bur Berry parfyme, av onkel og søskenbarn fra Sverige
- Gavekort på kremmern, av pappa'n i nr 19
- Gavekort på VeroModa, av mammaen og pappaen til Håkon
- Kul kopp, av Renate
- Fin ramme med bildet av Lise og meg, av lise - bestevenninne
- Mascara og flytende eyeliner, av tante og søskenbarn
- SØT rosa singlett, av idaene mine oppi Trysil
- Toastjern, lillesøster
- 3 stringtruser
- Bamse og christina aguilera parfyme (som jeg har sikla på DRIT lenge), av kjæresten <3

Ble så glad av gavene :) takk alle sammen ihih. Pluss jeg har ikke fått alle enda, oiioii. Gleder meg masse til å se resten je :-)

Men nå skal mamma og jeg se på film, eller... i det minste prøve, jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske sliten og trøtt her jeg sitter. Såå. Blogges mer i morra : D

xoxo

Ingen kommentarer: