søndag 14. desember 2008

brillenørd

Ukens oppdateringer:

Mandag var det siste øving før forestillingen vi hadde på torsdag:D det var KJEMPE gøy! Det er alltid gøy å danse. Så vi måtte ha med oss klær og sånn, så vi fikk sett om vi skulle ha på oss det, eller ikke.
Tirsdag skjedde det ikke så mye egentlig, husker ingenting fra den dagen. Jaddaaaa.
Onsdag så var det dansing i Trysil :D hiih. i love hiphop. Så gikk Mina og jeg for å ta sol :) når vi hadde grillet oss ferdig, gikk vi til Kiwi siden jeg måtte ha lyspærer så jeg slapp å leve noe mer i mørket. Ekke helt min stil. Da vi kom til meg, fikk jeg ENDELIG lys!! Vi så litt på tv - In Plain Sight, love it. Pluss at jeg farget håret mitt blondt :) og vi spiste kake mmm. Mina tuslet hjem.
Torsdag var den store dagen .... forestilling i elverum :-D hadde ikke skole den dagen, siden jeg tok 1 bussen, så jeg kunne komme tidsnok til øvinga før vi skulle vise oss frem. Det gikk ganske bra, iaf for min del. Gjorde kanskje en liten tabbe, men håper ingen så den [a] hæhe. Dro hjem til Trysil igjen,
Fredag hadde jeg den slappeste dagen. Så først Gjøkeredet i fototimen, så måtte jeg ta 1 bussen - ja igjen, for jeg skulle til legen klokka 3. Mamma og jeg tuslet litt i butikker før vi stakk til legen. Der satt vi i TO timer, før vi kom inn >< var visst litt forsinket gitt, hehehe. Da fikk jeg vite at jeg kanskje har astma (takk til min forrige lege som sa det ikke var noe ....) så jeg blir innkalt neste uke for å ta blodprøver, og for å ta røngtgen av lungene mine. Jippi.
I dag var jeg og tok synstest 10:45. Jeg har et syn som ikke mange 17 åringer har, så jeg må ha spesial glass eller noe :p brillene kommer på ca 7000 kroner, mamma ble jo kjempe blid :p og jeg har farget håret mitt under brunt :D så nå gleder jeg meg bare til juleballlllet

Men nok om det :-D hihi. Håkon er full og skriver mange dumme ting til meg, nå har han sikkert sovna siden jeg ikke får noe mer svar av han : p

Også må jeg si at jeg elsker mammaen min :-D har slappet av med henne alene i hele helgen, noe som er altfor lenge siden vi har gjort! Film, godteri, sylte & lefse mhmmm.

Ingen kommentarer: