lørdag 1. november 2008

ting jeg absolutt MÅ ha!

I dag kjenner jeg at drikkinga igår, drar på litt. Ble ikke mye, men fy så dårlig jeg plutselig ble 0.o skjønner ikke at det går ann! Menmen .. lenge siden jeg har vært sånn da, iaf heheh. Vi var 5 stk hos Lars - stebroren min, som bor på JØMNA av alle steder :p det var Renate, Håkon, Lars og en kompis av han. Nei, vi var ikke mange. Men vi hadde det utrolig artig! Iaf jeg :) bortsett fra spy, bøtte ved senga og slokne før klokken 12. mårn og hadet bra til mej. Renate og jeg dansa massemasse. Vi hadde en "forestilling" (ikke misforstå!). Vi danset en dans som vi skal fremføre på hiphop'n . :] ihi. Også fikk gutta helt dilla på My Name Is Inga, der Renate og jeg lærte dem danset. Den sangen gikk iaf flere ganger på cd spiller'n. Ser frem til flere sånne kvelder :) det kommer også bilder, bare jeg får tatt de inn! I dag skulle jeg egentlig på jentekveld til Ida Moen, men jeg vet rett og slett ikke om jeg orker .. Også tror jeg at mamma vil ha meg hjemme, siden hun har unga osvosvosvetc ((((:


Sitter nå med laptopen på fanget. Tulla inn i en god og varm flisgenser, tights, gråe ullsokker, hestehale og Camp Rock - This Is Me som musikk på ørene. Mamma tusler rundt i huset, lillesøstera mi spiller Kung Fu Panda på spansk, av alle språk, og broren min geeker på nettby og spiller tic tac poker på msn med meg. Jeg har verdens beste familie! FORGUDER DERE,ALLE! hjertehjerte.

Etter litt surfing på nettet, fant jeg ting jeg absolutt må ha! :o håhh.
















OGSÅ VIL JEG GRATULERER CAROLINE MOSTUE, SOM HAR BURSDAG I DAG :D:D:D gratulerer så mye med dagen, jentami :) håper dagen din blir superduper!loveyou

3 kommentarer:

Linda sa...

Jeg vil ha de solbrillene :o gad, hvor deilige.

ssilje sa...

mmm. om du vil ha linken, så er det: http://coolshop.no/kategori/93
:)

Renate Celine T sa...

Du har sletta tegningen som jeg lagde til deg :-o buhu..