torsdag 20. november 2008

snart helg

Nå er det helg om 1 dag, det skal bli utrolig godt! Skal sitte barnevakt på fredag, også blir det jentekveld på lørdag troor jeg :) hiihi.

Nå er det økonomi som står på planen, startet skoledagen for et kvarter siden, noe som er sinnsykt digg! Etter økonomi så har vi fremføring i historie, får håpe at det går supah. Skal snakke om Tang-dynastiet blablablaa.

I går så var det dans : D det er ganske gøy. Vi gikk gjennom dansene, nå må vi bare terpe. Også fortsatte vi på våre egne selvlagde. Etter dansen så gikk Mari, Anine og jeg får og ta sol :) Anine skulle møte kjæresten, mens vi tok sol. Det er faktisk litt å tenke på når det gjelder sol, så man ikke skal få sånne stygge hvite flekker.... Jeg lå jo som vanlig og sang og trulta for meg sjøl. Når vi var ferdig gikk vi til Kiwi og handlet litt. Tror vi faktisk ødelag den saken som man kan dytte til siden for at maten skal gå dit, veit ikke åssen jeg skal forklare det. Men vi klarte iaf å få den ute at sporet, vi er flinkeeee. Så gikk vi hjem hver for oss, der Idaulla kom til meg :* vi spiste mat, som vanlig etter dans på onsdager. På menyen igår så var det ertestuing og fløtegratinerte poteter med hvitløk, mens vi så på In Plain Sight ,eln. Når begge holdt på å sovne, stakk Ida hjeeeem til seg seeeeeeelv.

1 kommentar:

katrine sa...

<3bildet!minner