onsdag 26. november 2008

migrene og urtete

Har ikke skrevet på noen dager, dessverre. Fikk beskjed at nå var det tide å skrive her, av Håkon. Har vært sjuk i det siste, derfor jeg ikke har fått skrevet så mye at det gjør noe. Nå ligger jeg rett ut på sofaen under tyna, med urtete på bordet, laptopen på fanget og Håkon på msn :) har heller ikke vært på skolen siden fredag, siden jeg har fått migrene. Orket ikke. Så jeg fikk fri av mamma, så jeg er i Elverum :D og siden det er langhelg, har jeg fri heleee uken :-) godt!

I morgen skal jeg besøke ELVIS en liten tur, si hei til folk som jeg savnerveldigveldigmassemye! Det skal bli godt å se de igjen :) og jeg skal pakke meg godt inn, og bruke solbriller siden jeg er ikke så glad i å se på lys når migrenen er fremme. Da er det helst et mørkt rom og litt kjølig.

I dag er det også bare 5 dager til 1.desember:D:D:D gleder meg så sinnsykt!! Vi fikk i går hele 3 kilo med pepperkake deig :o så da skal mine småsøsken, mamma, Håkon og jeg bake pepperkaker til vi stuper :D for ikke å nevne pepperkakehus, juleverkset, julemusikk og masse mer. GLAD I DERE!

Også må jeg si takk til Håkon som har tatt vare på meg mens jeg har vært sjuk ::) lagde mat til meg og stelte med meg. Hadde ikke klart meg uten deg! Glad i deeegsusss

1 kommentar:

Hilde Granum sa...

Tusen takk for det :-) Ha en fin dag!