lørdag 15. november 2008

mamma er verdens beste!


Har ikke fått skrevet på en stund, I know! Har helt glemt det, sorrey. Men nå skal jeg oppsummere litt her,da :)

Siden onsdag så har jeg spist fiskegraten, noe som jeg gjorde på torsdag. Det er utrolig godt, syns jeg iaf. Det var lenge siden jeg hadde spist det, og jeg klarte faktisk spise opp alt! STOLT. Mammaen min er verdens beste. Hu sa at jeg kunne dra hjem tidligere på fredag, så jeg tok 9 bussen. Har prøvd lenge nå og få tak i legen min, men det funket jo ikke på fredag heller da. Klarte selvfølgelig å forsove meg, jeg våknet 08:25, da måtte jeg pakke, kle på meg og gå ned på bygda. Så der satt jeg da, sulten og trøtt på bussen. Men mamma holdt meg jo våken med sine søte meldinger hihii. Når jeg møtte mammaen min, gikk vi til banken så jeg fikk ta ut penger. Siden kortet mitt er av en eller anna grunn utløpt uten at jeg har fått ett nytt kort.......... Så jeg bestilte samtidig ett nytt :) etter det gikk vi til Kremmern (som er ett handlesenter for dere som ikke veit det) og så på litt forskjellige ting. Jeg fant meg to topper, to par øredobber og spenner. Mamma følte at hu var ekstra glad i meg, så jeg fikk en jakke med korte armer og som er litt liten i livet. Hu kjøpte en genser til seg selv også, og bursdags gaver til lillebroren min som blir hele 11 år på mandag :)

Igår så hadde jeg jentekveld her i Elverum, som jeg har nevnt litt tidligere. Det var supergøy! Marte, Caroline, Ayla, Ragnhild, Katrine, Vilde og Line koste oss masse:) og mine geléshots var en HIT! De ble borte i en fei. Vi danset caramelldansen, sang singstad og snakket sladder. Gleder meg allerede til neste gang!! Det kommer bilder av kvelden bare jeg får lagt de inn på den stasjonære, siden jeg har vært så flink å rote bort kabelen min og må da bruke minnebrikka. Det er iaf ikke typisk mej lism,hehhe.

I dag så har mamma, Geir Arne (typen hennes), Lars (sønnen hans) og ei venninne av Lars, som heter Maria, og jeg vært i Sverige:) Langfloden, here we come! Jeg fikk pålegg, potetgull, mat, snus og godteri av mamma. Pluss en t-skjorte hvor det står BLOND OG SMART på!:D virkelig sant. Hu kjøpte også en til seg selv hvor det står "Hvis du syns jeg er en BITCH, skal du møte min datter". Jo takk for den :p Geir Arne fikk en litt forsinket farsgave av meg, enda en t-skjorte hvor det stod: Born To Party, Forced To Work. Han lo godt! Etter vi hadde "shoppa", gikk vi på den lille, søte kafeen og spiste litt mat. Jeg bestilte en ostehamburgertillrik, som det heter det. Og den var STOR. Jeg bestilte meg 150 gram, noe jeg ikke skal gjøre igjen. Så vendte turen hjem til lille Elverum. Ida Moen ringte meg nesten med engang, og spurte om jeg ville møte hu når bussen hennes kom til Elverum, for ellers måtte hu vente på neste buss alene. Så snill jeg eeer. Vi hadde det koselig, snakket sladder og stuff, helt til hu måtte dra. Vi planla også at jeg skal se på Lovlig Blond hos hu i morgen :D hihi.

Nå sitter jeg bare og venter på at tiden skal fly, skal nemlig jobbe ikveld. Sitte barnevakt for to søte, små jenter :) Lise skal også være med. Så vi blir hentet på Scene1 klokken 7. Det blir nok koselig. Men nå må jeg nesten løpe i fillene, pakke og sånn.


xoxoxoxoxo silje

1 kommentar:

Geraldo Maia sa...

Hallo Silje
Bloggen din er veldig vakker. Jeg likte av det.
Hilsen fra Brasil:
Geraldo