tirsdag 11. november 2008

LO er tingen

11:51

Her om dagen, i forrige uke en gang, var LO på skolen. De gidde ut kjærligheter, leppomader, kortholdere, båndrefleks, plaster and you name it. Ganske smart å dra på en videregående skole og gi ut sånn, for å trekke oss til dere. SMART! Men hat på dere, for at jeg har fått dilla på en runde, kule leppisen som jeg bruker hele tiden.

Igår var det dans i Elverum :D jippi! Det er superbestiheleverden. Vi bestilte oss gensere, eller de som vil ha. På min skal det stå "ssiljetada", Renate "ree-nate", Vilde "out-house" og Line wall-in som jeg veit om :D det blir gærartig når de kommer frem! 21. desember skal vi også danse på en håndball kamp :o blir både morsomt og spennende. Også blir det forhåpentligvis forestilling bare på dansinga i Elverum og Trysil :D gledermeg.

Sitter nå med økonomi, selv om jeg ikke gjør så stort. Samme gjelder Idaulla, som bare sitter ved siden av meg på bloggen. JIHU. Har forresten tatt inn noen bilder, som kommer straks. Det er en stund siden, men morsomt å se uansett! Ida og jeg skal trene styrke i gymmen i dag, får se hvor flinke vi er altså. SUPERWOMANS!

Ellers lever jeg på chillern gitt. Leser noe gærartig på facebook, haha jeg må le asså :))) i dag må jeg vel egentlig vaske litt klær, rydde rommet, vaske osv. Men tror jeg har funnet ut av onsdag før dansing, er vaskedag :) iaf når det gjelder rommet mitt!

På fredag så blir det jentekveld, gleder meg som en liten baby! Blir kjempe gøy :D kose jenter, géleshots, sladder og masse annet kos. I can't wait :)

Ingen kommentarer: