mandag 17. november 2008

kald dag . . .

Sitter i god senga mi med laptopen på fanget, cold case på tv og favoritter på msn. Ble skuffa istad, siden jeg trodde det var Nip/Tuck , noe som det ikke var :(( har sår hals, kjennes ut som at jeg får sandpapir der noen ganger, spesielt når jeg hoster.

Har vært på dans i Elverum i dag :-D noe som alltid er gøy! Vi snakket mer om håndballkampen vi skal danse på, 21 desember. Som ikke er lenge til :) blir morrrsomt. HIHI. Ellers har jeg vært på skolen og har hatt trykk, norsk og økonomi.

Igår var jeg hos Ida søta og så på søndags filmen, nemlig Lovlig Blond :D vi spiste potetgull og snakket sladder. Når jeg skulle hjem, trodde jeg at jeg skulle dø av kulde. Det er så kaldt her, at jeg tror jeg dør. Det er fint med vinter, men ikke så kaldt :( buhu. Trodde jeg skulle fryse av alle mine kroppsdeler i dag. Virkelig en KALD DAG! Jeg starter heldigvis ikke før kvart på 1 i morgen :D sorry, for kjedelig blogg. Men jeg sovner her jeg sitter og hodet mitt sprenger snart.

Legger meg, i morgen kommer det antageligvis bilder fra jentekvelden :D hiih

Ingen kommentarer: