fredag 7. november 2008

gymbager og 1,2step

Har Fototime nå, alle sitter bare på dataen og chiller. Som regel. Jeg, meg og mitt sitter iaf på dataen, henger på bloggen og hører på musikk. Ciara ft. Missy Elliot - 1,2 step er den heldige sangen som jeg kan høre på.jej. Pluss at jeg har verdens største gymbager under øya, med ekstra masse klær og sko. TRØTT! Overnattet hos Håkon, så han for det første skal komme seg på skolen, så han ikke mister stipendet 0.o jeg må dra han ut av senga, nærmest sparke han ut! Slæppis. Skal hjem til Elverum i dag :D gleder meg til å møte mamma, de to små og spise taco :-))) jammi! Ellers bringer helgen på ... dunno. Skal sikkert bare slappe av, nyte livet sammen med venner and stuff!


Jentebildet fra 123, fra Salongen :D favoritter!ihi.


Ellers er det egentlig ingen updates i livet mitt, føler ikke for å slenge no sippedritt her. Bortsett fra at jeg klarte å bite sunt piercingen i tunga mi på tirsdag ;<>

På onsdag var Idamoen og Idaulla hos meg etter dansinga :D det var kozi. Vi spiste godteri, potetgull og dipp og drakk brus, bortsett fra Moen. Også så vi på Grease! SOFIE VANT :D og ikke Kai Thomas :(((:( buw. Moen stakk, og ulla ble igjen litt. Vi så ferdig CSI før hu fikk stumpen sin i gir på vei hjem. Tok en god og varm dusj, la meg under dyna og sovnet til Kongen av Queens.


-smil til verden, og verden smiler til deg :-)))

Ingen kommentarer: