fredag 21. november 2008

GRATULERER :D

I dag er det Renate Celine som har bursdag, hu blir årets 14iz. HIHI. Håper dagen blir helt superduper, jentami :) og at alt er bra med deg,suss.ILU

Ellers har det egentlig skjedd fint lite på skolen, hakke gjort så mye på skolen egeeentlig. Første timen så sendte jeg inn leksa mi til lærern, siden da fikk jeg mailen hennes. Også hørte vi på musikk, JULEmusikk :-D gjett om jeg savner julen. Nå er det igjen bare 9 dager, så er det desember! Tiden flyr helt sinnsykt fort. Julegaver, pepperkaker, julebrus, julemorgen og masse annet kos :)

Nå er Håkon på besøk, han sitter barnevakt med meg, så jeg "slipper" og takle mine små, søte søsken alene. HEHE. Vi skal visst se på "mer ståhai", det har lillesøstera mi bestemt etter en runde med Guitar Hero med Geir Arne, Håkon, Christian og Caroline. Jeg vant ,selvfølgelig, ehhe, når den var på EASY og ikke hard. .haha. Ekke greett. Det er masse godteri på bordet, og coco pops, weetos som mine små søsken spiser, så jeg tror jeg skal kaste meg over maten snart selv :D hhi.

I morgen bærer det hjem til Trysil, siden da er det jentekveld hos Ida Moen :-) gleder meg massemassemasse. Alltid kos med dere, favorittjenterrrr.

Men nå skal vi spiseeeeeeee. så vi blogges heheheh :)

2 kommentarer:

Renate Celine T sa...

Aw, søting <3
Tusen takk baby :-D
Håper du får en superduper dag
du også :-DD
I love you too <3 :-D

Hilde Granum sa...

Fin blogg :-)