onsdag 19. november 2008

fritt vilt og matte

Siden igår har det skjedd fint lite i mitt liv, egentlig. Bortsett fra at vi var på kino med favorittjinter, vi så på Fritt Vilt 2. Den var ikke ekkel, man skvatt bare litt. Eller iaf IDA MOEN! Eller hur? De foran meg satt bare og lo av jentene ved min side, de trodde sikkert de kom til å miste stemmen sin. Idaulla og jeg gikk innom Kiwi der vi kjøpte ertestuing og fløtegratine poteter med hvitløk, som vi skal spise i dag etter dansinga :)
Det har blitt standard at vi spiser etter dansingen, noe som er kos :D også ser vi på tv, mens jeg vasker og steller litt. Onsdag er min faste vaske dag. heheh. Lå også over hos Håkon i går, det var kozzzelig.

Nå er det matte, godt med litt time siden jeg har hatt fri siden kvart over elve. Men jeg fikk gjort ferdig historie fremføringen, så jeg fikk jo iaf noe ut av tiden. Vi har som regel aldri noe å gjøre i matten, vi bare chillern mæx lizåm. Fikk også vite at det er matte tentamen 10. desember eln ...... hehehe. Også har vi norsk tentamen 2. desember. Siden jeg ikke har engelsk, har jeg fri torsdag og fredag neste uke :--D 10hi. Da skal jeg dra tidligere til mammaen min.suss.

Ingen kommentarer: