fredag 7. november 2008

fremføring? og ida lundgren!

Reiselivpågherja, Graca kom ikke. Så STAFFAN BERGQVIST kom istedet, hahaha. Han er helten ,ass. Går ikke en time, uten at han sier noe vi ler av. Han er svensk, for dere som lurte :) og dritkul. Vi hadde en oppgave som vi skulle skrive. "Velg 3 reisesteder: Sol/bad, ski og storby. Og finn på ett navn som flybyrået ditt skal hete". Mitt heter SKL Air Force 1, og jeg er _ikke_ ferdig. Trodde vi bare skulle levere inn jeg, men neida. Vi skulle fremføre, wee. Heldigvis er jeg ferdig med vintersaken, jeg har vært på Kreta, så jeg skal bare lese fra nettet på Storby reisen - PARIS! Har alltid ønsket å dra dit :))):) Disney land, MIKKE MUS?hello?? Staffan syns også at jeg hadde ett coolt flybyrå merke, gudene veit om han mente det ell itte. menmen.

Også har jeg ei sånn tuppelure da, som later som at hu er sprek. Hu skulle løpe til postkassa si, som var 50 meter rett frem:




Var det no post, Ida?




Jeg digger'a. Er det no rart? ILU.

Ingen kommentarer: