fredag 7. november 2008

elverrum,taco og mamma

18:08

Nå er jeg tilbake til mamma :D som møtte meg trofas på Elverum Rutebilstasjon når Trysil ekspressen steg frrrram. Håkon, mamma og jeg tok følge inn på Kiwi for at Håkon skulle møte sin kjære mor, og vi skulle andre til middag :) nemlig TACO! Har ikke spist det på ... gudene veit. 2 uker eller noe, kommer det fra mammas munn. Sitter og gomler i meg Orginal supermix, og har en Sur supermix i skapet :D det er noe jeg absolutt har fått helt dilla på,mm. Har også fått skolebildene i dag, yeyhippiyeyyey. Kan'ke akkurat skryte så mye av de, men. På mobilen pøser det på meldinger av Spirrevippen min Linda, Pætter og Daniel :))):)

Kvelden bringer på kosings hos en jeg gikk i klasse med, noen folk :) jeg tror det blir ganske kos! Lenge siden jeg har sett alle :(((buwhu.

Kjenner at julestemningen begynner å nærme seg. Gleder meg sjukt! Pepperkaker, julebrus, sylte og lefse, reisen til julestjernen, tre nøtter til askepott, alle tegneseriene, GAVENE ikke minst - som jeg både skal gi og få (har vært litt snill i år), godteri etccc. I can't wait for x-mas!

2 kommentarer:

KRISTIANE sa...

savner deg

Linda sa...

Det var så koselig å se deg igjen, spirrevipp'n min<3