onsdag 12. november 2008

blir koselig, veh

På fredag skal jeg ha jentekveld i Elverum:D tror det blir superkos! Vi blir vel rundt 10 stykker, jeg tror det blir kjempe koselig. Katrine, Ida og jeg skal starte litt tidlig med å lage geleshots og spise noe godt (: også skal vi bare kose oss og slappe av resten av kvelden med singstar, drikke og masse godt.

Nå er det reiseliv med Staffan Bergqvist! Haha. Det er rundtur på å nevne alle landene i Europa, og det ble en del. Jeg dro en smarting en og så på wikipedia.org, takk for at du finnes. Har også blitt ferdig med reiseliv oppgaven min, finally! Den ble til 5,6 sider til slutt tror jeg, med bilder fra ofc :) så håper Staffan min helt, blir fornøyd. Etterpå har jeg fri fra 11:15-13:25, IGJEN. Har jo det hver onsdag, så får prøve finne noe å drive tiden med. Må levere dataen min hos data gutta, så de får tatt inn photoshop 6.0 til trykk timene og få fikse den hersens 6 knappen min ;< NEI, jeg har ikke fått den på ennå....

I dag så er det dans i Trysil, gledermegmassemasse. Det er super gøy :) iaf når man er så glad i og danse som jeg er! Alltid gøy å komme til timene.hihi. Akkurat nå er vi delt inn i grupper og skal lage vår egen dans.

Marte TL og jeg har vært bestevenner i 14 år :D tenk på det, 6 år til så er det 20 års jubileum. Skjønner ikke at hu holder ut. Men jeg forguder hu for dæ, då. Hu er den største dåsa, og ble kåret til First Base nederst på lista, haha :D:DDDD butilulell.

Ingen kommentarer: