fredag 24. oktober 2008

Uten bukse ?



Noen ganger er det godt å bare ikke ha på bukser, bare drasse rundt i stor hettegenser og en digg t-skjorte under der igjen. Bare kjenne den gode brisen.


Nå sitter jeg i kantina, har fri time ... igjen. Øynene mine detter snart sammen, fått for lite søvn tror jeg. Men det er vel ikke noe nytt? Sitter med Idaulla og hører på musikk, nå er det Enrque Iglesias - You can't Escape My Love, som surer i ørene våres :] har hatt 3 timer med foto, der Idamoen, Idaulla og jeg har tatt mange bilder, og fremkalt det. Men vi må fortsette neste gang da, siden vi ikke ble helt ferdig. Vet ikke hvor lenge vi har vi, men da stimen starter igjen er det norsk. Så har vi fremføring i reiseliv, skal fremføre hotell. Ønsk meg lykke til.


Ellers bringer dagen hjem til Elverum. Må først til hybelen å pakke ting jeg skal ha med meg, så rydde litt på rommet så jeg har noe koselig å komme hjem til igjen på søndag. Bussen går fra Trysil 16:00, for de som lurte på det. Mamma møter meg på rutebilstasjonen i Elverum når bussen kommer frem :D det blir kosi. Også skal vi ha tacoz i kveld, gleder meg! Skal ikke noe annet tror jeg jeg, om det skjer noe så blogger jeg selvsagt om det :)



Ansiktet som jeg har levd med i 17 år, snart 18. Har bursdag 14.feb. Da blir jeg 18 år :D gjett om jeg skal på byen for å feire det,mehehe. Blir nok gøy ,trurje. Mamma skal t.o.m bli med meg på byen, vi er bestevenner. Hadde ikke klart meg uten hu :)

Skal ha dansetime i gymmen neste uke :D da skal jeg lære klassen hiphop, det blir gøy! Driver fortsatt og finner ut hvilke danser og sånn jeg skal ha, men får håpe at det går bra :)

Ingen kommentarer: