torsdag 30. oktober 2008

snøsnøsnø

Når jeg åpnet døren i dag, var det ett hvitt sterkt lys som kom mot meg. Det hadde snødd utrolig mye i natt! Hele Trysil er vel dekket av snø nå, tenker jeg meg. Lurer på om det er mye snø i Elverum? Har hørt at det er visst mer enn her i Trysil :o fikk også vite igår at vi ikke skal forvente så mye snø i vinter, og at det ikke kommer til å være så mye snø i jula. HVA ER DET FORNO TULL?:( det er jo ikke jul uten no snø! All verden. Jula består av: SNØ først og fremst, pepperkaker, julebrus, pakker, god mat etc.

Det var utrolig gøy igår kveld, btw! Nå kom jeg meg faktisk til 123 festen ;) det gjorde jeg ikke sist gang, håhe. Andrea, Tine, Ida og jeg dro til salongen med tingene våres, bobbos og bestilte pizza, kiwi for å kjøpe godis og brus, bobbos for å hente pizzaen vår - så salongen for å kose oss :D det var zuper koz! Takk til Andrea som lot oss være der:) iihhi. Erle og Silje kom litt etterpå. Men så stakk Silje ..... Etterhvert kom det flere jenter :D og kvelden begynte! Vi fikset oss. Vi dyppa trynet vårt i sminkepungen, håret i flere hårspray bokser og litt til. Det morsomte var vel å farge håret til Andrea grønt:-D teheh. Vi var alt fra cowboyer, leopard, katt, mus, pirater, gresskar, bondetamper og sånn :D vi var så fine atte. Det kommer bilder fra det etterhvert, bare jeg får tak i de :) når vi kom oss til Laaven, Silje, ei til og jeg stakk dit litt før alle andre. Stakk Silje og jeg på do med våres hemmelige greier,hæhe. Så bar det rett på dansegulvet! Noen jenter og jeg starter med å danse oppå en liten scene, sho how goodie we are, itteeee. Så ned igjen for å danse litt mer. Det ble utrolig varmt der, så det var mange som stod rett utenfor for å få seg litt frisk luft. Var oppå den scena der 3 ganger trurje. HEHE. Håkon kom også dit, trodde ikke det jeg, så jeg fikk litt sjokk.

For å slenge til litt surving, som det er i mange blogger. Så har jeg historie, driver med en drit fet oppgave (ikke akkurat), som Ida og jeg sikkert har sett på lenge nå. Er passe kje i kroppen, kjenner at jeg fikk i meg bittelitt igår, for å sei det slekk. Så er litt emostyle i dag. Det var dagens emotime.

Trokke jeg skal nok spess i dag, egentlig. Kanskje vaske opp, vaske gulvet og klær eller noee. Har på følelsen at det trengs,hehehh. I morgen barer det hjem til Elverum again, bedt på to fester. Hvilken skal jeg dra på?......


Var jeg ikke sporty? Den gang da, tiende klasseeee.

Dagens sang er forresten: Dj Ironic - Stay With me. LOVELY!

2 kommentarer:

Renatect sa...

Liker ikke snø ! :-o

-Renatect

ssilje sa...

:o det er koz, men kaldthihiih