tirsdag 14. oktober 2008

Nå sitter jeg på skolen og har økonomi, akkurat lært meg noe "nytt", siden jeg ikke har vært her på en liten stund :ptehe. Vi fikk en liten pause, så jeg tok meg tid til å skrive litt her :] idaulla har også akkurat lagd seg blogg, congratz :] det blir kult å se åssen går :D10HI. Mens jeg sitter her og spiser min flotte brødskive med leverpostei.

Skal jeg ramse opp litt hva som har skjedd i det siste, kanskje. Egentlig ikke så mye, mandager så er det jo dans :D as usuall. Vi begynte på ny dans "Pussycat Dolls - When I Grow Up", kan legge ut film her, om vi blir filmet:] gleder meg til forestillingen våres!:D på lørdag så var jeg hos bestekompisen min, aka almost nabo og drakk litt :] jeg ble sponsa, så jeg takker jo ikke nei til det? Det var en kjempe kul, artig kveld :D syns nå jeg daa! Natt til mandag sov jeg bare en time, eller to, takket være Håkon Holmen som har holdt meg oppe de siste nettene til før fugelen fis, som mamma sier HÆHÆ. Så døgnrytmen min er jo helt på hue, toppers assa:):):) han kommer hjem snart, btw. Og han er visst neger >< noe som meg til å se enda blekere ut :)))))))))))))) jippi.

Jeg skal snart ha dansetime i gymmen :] gleder meg vilt! Da skal det bli hiphop og andre boller, enn coopers og orientering iaf.

I dag skjer det ittno spess for min deeeel. Skal ha gym etterpå, og ingen veit jo hva vi skal ha, great. Så det blir som ett kinderegg, fult av overraskelser*F9Z*hehehhe. Må prøve å sove litt mer i dag :/ eneste jeg trenger å få med meg, er CÆSAR <3 loveitlism,thihihi.

Fant også ut at gratisklader.se kan bruker i Norge, da får man gratis klær :D om man samler opp nok poeng, så får man gavekort på enten H&M eller Gina tricot i posten, for jenter dah :] også erre vel no anna for gutter tipper jeeee.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=43190
- her er linken people, bli medlem og samle poeng med meg :D komigjen,komigjeeeeen

Ingen kommentarer: