lørdag 18. oktober 2008

Har vært en liten stund siden jeg har blogget nå 0.o akkurat nå så ligger jeg i senga mi, nydusjet :D diggs. Geir Arne, Lars og jeg bestilte peppes pizza, siden mamma jobbet :] teheh. Geir Arne er kjæresten til mamma, og Lars er sønnen hans :] ellers har dagen gått til Håkon, Crash Bandicoot, godteri, leiret og film. Også hører jeg på Plain White T's - A Lonely September, som er passe bra :)

Igår så vi alle på en patetisk film - etter min mening 0.o den var så tragisk og logisk at jeg gikk og la meg:) forvarsel, ikke noe å anbefale etter min smak. Før det så vi på ... en film jeg ikke kommer på ;p pluss at jeg så på pippi langstrømpe i dag :D ihih. Mamma kommer snart hjem, da har hun med ny børste til meg siden jeg har klart å rote bort min igjen HEHE. Skal tilbake til Trysil igjen i morgen, så til Elverum på mandag. Da er det dans <3iihi.>

Siste uken har jeg slitt med søvnen 0.o så er passe kje om dagen. Også hakke prøvene mine gått så bra i det siste,hehee. Men det går seeeg.

xoxo

Ingen kommentarer: