onsdag 29. oktober 2008

29.10.08

Har ikke hatt så mye tid til å blogge, dessverre. Eller har ikke tatt meg tid. Så nå er det en liten tid for litt oppsummering,ihi. Siste dagene har jeg ikke gjort så mye. Dansing på mandag, noe som alltid er gøy :-D igår hadde jeg også dansetime selv i gymmen, lærte de noen danser :) jeg syns det var gøy, vet ikke hva de selv syns, men håper alt gikk brra (- : i dag så er det 123 fest her i Trysil, på Laaven :D gleder meg sinnsykt. Jeg kom ikke så langt sist gang, ble visst litt syk *kremtkremt* så jeg skal prøve å komme meg til Laaven i dag da. Alle skal kle seg ut, blir morsomt. Jeg skal være en kattepus,hihi. Må bare lage meg noen ører i dag ; p ellers har jeg alt i boks, bortsett fra drikketjohei.

Nå prøver jeg febrilskt å fikse 6 knappen på laptopen min, siden jeg klarte å ødelegge den :(((

Jentene skal på salongen og fikse oss,ihi, det blir nok KOS DERE:) jeg gleder meg! Håret mitt ser ut som en oppbrukt dorull, samme gjør trynet, passe store gymbager under øya. Det snør her, forresten. Det er så koselig :D selv om jeg liker meg best inne på snøen. Likner altfor mye på Rudolf-er-rød-på-nesten, bare jeg får en liten vindpust på mej.

Fant forresten ett gammelt bilde, prøver å være sur på fotografen. Var vel i slutten av tiende engang kanskje? Såfall, var i tiende klasse:) missit! Er så glad for at jeg har så fin ettervekst der assa,jippijipijippi.

Men nå skal jeg prøve å leke Einstein, så smart som jeg eeeeer. Mens jeg hører på Tine og Ida diskuterer om en kattepus er stygg eller ikke. JEG SYNS DE ER BEST!uten protesthihihi.

Hahahaa, nå kom Ida med tidenes kommentar til lærern. Vi spurte om han gledet seg til jul, men han skulle visst til syden i jula han :):):) da kommer idaulla med "HVA? DET ER JO TRAGEDISK!!" høyt i klassen, alle fikk seg en liten god latter,hihihihi.ilu

Vi bloggeees. xoxo

Ingen kommentarer: