søndag 26. oktober 2008

26.10.08


Dagen har vært ganske rolig og chill egentlig. Hakke fylleangst i det hele tatt!WOW. Igår hadde jeg det ganske kult og koselig :D det var bursdagsfest hos Daniel, almost my neighbour. GRATULERER MED DAGEN! Festene hos han er alltid bra::))) fikk meg også noen nye venner,hihi. Carolinesøta og Monicababe. Gleder meg vilt til jentekvelden våres asså :))) Monica og jeg har btw planlagt å få til en halloween partey, noen som er ladd? Det er jeg iaf. På onsdag så er det 123 fest i Trysil :-D TEMA: HALLOWEEN! Vi skal kle oss ut, og gjett hva jeg skal være? JO, en kattepus :) rawrrr. Gleder meg vilt. Selv om det kan bli litt hard å stå opp til skolen, men starter ikke før 12. Så det funker vel det? I morgen er det dans igjen, can't wait for det lzm.

Ingen kommentarer: